Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

Βαλανίτιδα και βαλανοποσθίτιδα



Η βαλανίτιδα είναι η φλεγμονή της βαλάνου και η βαλανοποσθίτιδα η φλεγμονή της βαλάνου αλλά και της πόσθης του πέους δύο καταστάσεις που θεωρούνται υπεύθυνες όσον αφορά τη δημιουργία της φίμωσης.

Οι καταστάσεις αυτές δηλαδή η βαλανίτιδα και βαλανοποσθίτιδα προκαλούνται συνήθως λόγω κακής υγιεινής της περιοχής στους μη περιτμημένους , δηλαδή σε όσους δεν έχουν υποστεί περιτομή.
Η φλεγμονή οφείλεται σε λοιμώξεις της περιοχής , σε χρήση σκληρών σαπουνιών ή ακόμα και σε μη σωστό "ξέπλυμα" της περιοχής.Υπάρχουν επίσης αρκετές παθήσεις που μπορούν να προκαλέσουν τη βαλανίτιδα και τη βαλανοποσθίτιδα όπως η αντιδραστική αρθρίτιδα,ο σκληρυντικός ατροφικός λειχήνας,ο σακχαρώδης διαβήτης και άλλα. 
Τα συμπτώματα μπορεί να είναι η ερυθρότητα στην ακροποσθία αλλά και τη βάλανο ,διάφορα εξανθήματα κυρίως στη βάλανο ,η δυσάρεστη οσμή,ο πόνος του πέους ,της βαλάνου ή και της ακροποσθίας και λοιπά.

Η θεραπεία είναι αιτιολογική δηλαδή αναλόγως του αιτίου που την προκάλεσε.Για παράδειγμα μπορεί να χορηγηθεί αντιβίωση ή και ανάλογες αλοιφές.Σε κάποιες περιπτώσεις η περιτομή θα μπορούσε να προταθεί ως λύση.



4 σχόλια:

  1. καλησπερα ,εδω και πολυ καιρο νομιζω οτι εχει αλλαξει το δερμα της βαλανου ειδικα οταν ειμαι σε στυση ειναι σαν ειναι ζαρωμενο.. σαν να εχει κατι σαν ρωγμες ...πηγα σε δερματολογο αλλα δεν μου βρηκε τιποτα ..εσεις τι πιστευετε υπαρχει περιπτωση να εχω βελαντιδια? αν μπορειτε να μου αμπατησετε γιατι με απασχολει πολυ..ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ειναι τόσο καιρό λίγο δύσκολο μήπως υπάρχει βραχυς χαλινός ή δακτύλιος που τραυματιζει το δέρμα και μπορεί κατα διαστήματα να κάνει βαλανοποσθίτιδες

      Διαγραφή
  2. γεια σας .ειμαι 15 χρονων και εχω κατι σαν φουσκαλα στη βαλανο και κατι εξανθηματα . επισης πιστευω οτι εχω φιμωση.μπορω να κατεβασω εντελως το "πετσακι " αλλα δεν κατεβαινει απο μονο του σε στυση .αυτο ειναι φιφωση???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα γιατρέ, υπάρχει πιθανότητα αυτή η πάθηση να επηρεάσει την ποιότητα του σπέρματος και κατά συνεπεια την γονιμότητα του άντρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε αν επιθυμείτε γράψτε το σχόλιό σας.